Alimentația

Omul are nevoie de o alimentație sănătoasă fie că este copil, adolescent sau adult. Trebuie să mănânci diferite tipuri de alimente pentru a te asigura că organismul tău primește toate vitaminele si mineralele necesare.

Nutriționiștii împart alimentele în cinci mari grupuri:

1) Carbohidrați (pâine, cartofi, orez, paste, cereale etc.) -Aceștia îți dau energie.

2) Fructe și legume -Furnizează vitamine, minerale, fibre, care păstrează sănătatea sistemului digestiv.

3) Proteine (carne, pește, ouă, nuci, fasole, linte…) -Aceste alimente sunt esențiale pentru creștere.

4) Produse lactate (lapte, brânză, iaurt) -Furnizează organismului calciu, important pentru dezvoltarea oaselor și a dinților.

5) Alimente bogate în zahăr și grăsimi -Aceste alimente includ dulciurile, produsele de patiserie, chipsurile etc.) Poartă denumirea și de produse „junk food”.

Cât de mult?

Mănâncă atunci când îți este foame. Pentru că mâncarea are un gust minunat, e foarte posibil să mănânci mai mult decât ai nevoie. Mănâncă de foame, nu emoțional!

Dacă acest articol v-a fost de ajutor sau pur și simplu v-a plăcut puteți lăsa aici, un comentariu ori pe Instagram: @eusuntamaliaa. Zi minunată și o alimentație sănătoasă!😀

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Creează-ți site-ul web cu WordPress.com
Începe
<span>%d</span> blogeri au apreciat: